FAQ

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w sklepie kwella.pl zapraszamy do zakupów .

Kliknij na interesującym Ciebie pytaniu:

 

 

 


 

 

 

 

Jak sprawdzić dostępność produktów?

 

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

  • Brak towaru – chwilowo 0 sztuk na magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem, daj nam znać poprzez email: sklep@kwella.pl lub telefonicznie: 609128884
  • Na wyczerpaniu – ostatnie sztuki danego towaru, warto się pospieszyć z zakupem!
  • Średnia ilość – mamy przynajmniej kilka/kilkanaście egzemplarzy
  • Duża ilość – w magazynie mamy wystarczającą ilość produktu, aby obsłużyć wiele zamówień
  • Dostępny na zamówienie – możemy specjalnie dla Ciebie sprowadzić ten produkt - skontaktuj się z nami drogą email: sklep@kwella.pl lub telefonicznie: 609128884
  • Spodziewana dostawa – produkt będzie dostępny już wkrótce
  • Wycofany z oferty – produkt nie jest już dostępny w ofercie naszego sklepu

 


 

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

 

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia.  Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżacych oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

 


 

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

 

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres email informacje z linkiem, który należy kliknąć, aby potwierdzić zamówienie - wtedy też rozpoczynamy proces jego realizacji. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.

 

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

 

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

» szczegółowy opis realizacji zamówień

 


 

Jakie występują formy dostawy?

 

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

  • firma kurierska,
  • poczta polska (przesyłka ekonomiczna lub priorytetowa),
  • odbiór osobisty.

» szczegółowy opis form dostawy

 


 

Ile zapłacę za przesyłkę?

 

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem) oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi od kilku do kilkunastu złotych.

 

» szczegółowy cennik dostaw

 


 

Jak zapłacić za zamówienie?

 

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • przelew na konto bankowe,
  • płatność za pobraniem,
  • płatność elektroniczna (przelew on-line).

» szczegółowy opis form płatności

 


 

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

 

Oczywiście, możesz odebrać zamówienie w punkcie odbioru osobistego, znajdującym się pod adresem: Poprzeczna 5 , 95-054 Ksawerów / Łódź ( 5 minut od Port Łódź), Godziny pracy punktu znajdziesz w zakładce Kontakt.  Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych kosztów. Pamiętaj że szczegóły dojazdu czy kontaktu w łatwy i szybki sposób znajdziesz na naszej stronie google dotyczącej garniturów komunijnych

 


 

Co to są kupony rabatowe?

 

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę  kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu. 

Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.

 


 

Co to jest przechowalnia?

 

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.

 


 

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

 

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury VAT umieść w Uwagach (sekcja "Dodatkowe informacje"). Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.

 


 

Jak zmienić moje zamówienie?

 

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 609128884.

 


 

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

 

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 609128884.

 


 

Gdzie jest moja przesyłka?

 

Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera, w wiadomości email otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.

 


 

Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?

 

Tak, produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu posiadają gwarancję producentów, obowiązującą na terenie Polski. Informacje o czasie gwarancji znajdziesz w opisie produktu, a także na stronach internetowych producentów. Ważne, aby zachować dowód zakupu (rachunek lub fakturę), a także oryginalne opakowanie do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego. Jest to podstawą do zgłaszania reklamacji.

» warunki gwarancji i serwisu

 


 

Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

 

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 609128884.

W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji upewnij się, czy produkt powinien być reklamowany w naszym sklepie, czy u producenta. Informacje na ten temat znajdziesz w karcie gwarancyjnej, a także w opisie produktu na naszej stronie lub na stronie producenta.

» szczegółowa procedura reklamacji

 

 


 

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

 

Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością.

» opis reklamacji i zwrotów

 

 

Jeśli nie znaleźliście Państwo odpowiedzi na swoje pytania prosimy o kontakt telefoniczny 609128884 lub przesłanie zapytania na adres sklep@kwella.pl

 _______________________________________________________________________________________

 

PYTANIA UZUPEŁNIAJĄCE

1. czy należy umówić się na przymiarkę ?

Jesteśmy do Państwa dyspozycji 7dni w tygodniu jednakże dla Państwa wygody zachęcamy do rezerwacji terminu aby na spokojnie zapoznać się z ofertą. Może zdarzyć się że nastąpi

Po umówieniu spotkania jesteśmy przygotowani na Państwa przybycie i na pewno znajdziemy czas.

 

2.Czy przy składaniu zamówienia na konkretny rozmiar jest pobierany zadatek ?

Jeżeli zdaży się że nie posiadamy rozmiaru danego modelu na stanie ani w planach produkcyjnych zwykle pobieramy 50% ceny przed rozpoczęciem procesu produkcyjnego. Wyprodukowanie jednej sztuki zwłaszcza w okresie komunijnym jest trochę pracochłonne dlatego pobieramy zadatek. Przeważni posiadamy garnitury komunijne na magazynie także nie powinno być problemów z zamówieniami. 

 

3.Czy przewidują Państwo akcje rabatowe ?

Tak zawsze prowadzimy specjalne akcje rabatowe w okresie od stycznia do marca. Zawsze też uczestniczymy w akcji BLACK FRIDAY oraz CYBER MONDAY

 

4.Czy w sklepie internetowym oprócz garniturów komunijnych dokupię koszule i akcesoria ?

Tak w naszym sklepie internetowym kupicie Państwo pełny strój komunijny składający się z garnituru, koszuli, muchy i butów

 

5. Jaki jest czas realizacji zamówienia złożonego przez internet?

Jeżeli pieniądze wpłyną tego samego dnia co zamówienie jesteśmy w stanie wysłać zamówienie nawet tego samego dnia. Z reguły ogranicza nas czas oczekiwania na płatność i towar wysyłamy w 24h.

 

 6.Czy można dokonać zmian w konstrukcji garnituru chłopięcego ?

Drastyczne zmiany naruszające konstrukcje bazową garnituru muszą być wycenione i zaakceptowane przez osoby odpowiedzialne za konstrukcję taka wycena może potrwać do 3 dni i jest też uzależniona od sezonu.

 

7. Czy muszę się zarejestrować aby złożyć zamówienie

W naszym sklepie internetowym kwella.pl można dokonywać zamówień bez konieczności rejestracji.

 

 8. Jaki jest okres gwarancji na produkt ?

Zgodnie z prawem konsumenckim towary sprzedawane za pośrednictwem internetu objęte są 2-letnia gwarancją. W tym okresie klient ma prawo reklamować wadliwy towar.

 

 9. W jakich godzinach mogę kontaktować się w sprawie zamówienia internetowego kwella.pl ?

Chętnie odpowiemy na państwa pytania od poniedziałku do soboty w godzinach 9-18 telefonicznie 609128884 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej : sklep@kwella.pl

 

 10. Czy można dokonać rezerwacji produktu ?

Tak można zarezerwować wybrany produkt informując nas o tym telefonicznie lub poprzez email. Rezerwacje trzymamy do 3 dni chyba że ustalimy inaczej.

 

11. Jak mogę zapłacić za swoje zamówienie ?

W sklepie internetowym kwella.pl posiadamy wygodne metody płatności :

- płatność tradycyjnym przelewem bankowym, by jej dokonań przy składaniu zamówienia należy zaznaczyć sposób płatności – przelew.

- PayU – szybka i bezpieczna forma płatności wykorzystująca płatność kartą płatnicza lub przelewem. Jest to najpopularniejszy sposób zapłaty za zamówienie wykorzystywany przez naszych klientów.

-płatność przy odbiorze – z tego typu dostawy skorzystamy wybierając opcję kuriera za pobraniem. Jest to bezpieczna forma zakupów aczkolwiek nieco droższa i należy również pamiętac by posiadać przy sobie dokładnie odliczoną kwotę.

 

12. Czy możliwa jest wysyłka za granicę ?

Tak wysyłamy naszą odzież do krajów Unii Europejskiej wystarczy dokonując zakupów wybrać odpowiednia formę dostawy. W przypadku wysyłki do innych krajów spoza Unii Europejskiej prosimy o kontakt e-mail sklep@kwella.pl w celu ustalenia kosztów dostawy.  Nasze garnitury chłopięce cieszą się dużym powodzeniem za granicą. 

 

13. Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?

Tak przewidujemy taką formę zamówienia, wystarczy skontaktować się z numerem 609128884 i podać niezbędne do wysyłki dane czyli nazwę produktu i adres dostawy. Należy pamiętać że wybierając taką formę zamówienia mamy do wyboru jedynie płatność tradycyjnym przelewem lub wybranie opcji za pobraniem.

 

14. Czy mogę kupić produkt w sklepie internetowym i odebrać go osobiście ?

Oczywiście, należy wybrać jako sposób dostawy odbiór osobisty, w wiadomości email i sms otrzymamy potwierdzenie przyjęcia zamówienia oraz termin odbioru gdy zamówienie będzie gotowe. Odbiór zamówienia powinien nastąpić w ciągu 14 dni liczonych od otrzymania wiadomości że paczka jest gotowa do odbioru. Jednakże przy zakupie garnitury komunijne zachęcamy do odbioru zamówienia razem z dzieckiem w takim przypadku będzie można od razu sprawdzić zamówiony rozmiar. 

 

15. Zamówienie zostało wysłane niekompletne lub pomylone ?

W takim przypadku po stwierdzeniu takiego przypadku należy niezwłocznie skontaktować się z naszym biurem obsługi klienta pod numerem 609128884 i przedstawić zaistniałą sytuację, najlepiej zrobić zdjęcia i wraz z opisem zaistniałej sytuacji przesłać je za pośrednictwem komunikatora WhatsApp lu poprzez MMS lub przesłać opis zaistniałej sytuacji wraz ze zdjęciami pod adres sklep@kwella.pl. Postaramy się jak najszybciej wyjaśnić zaistniałą sytuację.

 

16. Czy kurier skontaktuje się ze mną telefonicznie przed dostarczeniem przesyłki?

Tak, dlatego trzeba podać numer telefonu przy składaniu zamówienia aby umożliwić kurierowy kontakt telefoniczny w celu umówienia możliwości dostawy.

 

17. Kurier nie zastał mnie pod wybranym adresem co teraz ?

W takim przypadku proszę sprawdzić skrzynkę na listy kurier przeważnie zostawia informację o próbie doręczenia przesyłki z numerem kontaktowym do siebie. Firma kurierska gwarantuje 3 próby dostarczenia przesyłki przed odesłaniem. Najlepiej zadzwonić do kuriera i umówić się na odbiór. Jeżeli kurier nie zostawił do siebie numeru proszę skontaktować się z Biurem Obsługi danego przewoźnika podając numer przesyłki możemy poprosić o numer do kuriera.

 

18. Jak złożyć zamówienie w sklepie kwella.pl

Sklep jest zbudowany bardzo intuicyjnie więc w prosty sposób przeprowadzi cię przez proces zakupu. Wystarczy wybrać odpowiednią kategorię np. GARNITURY KOMUNIJNE, wybrać fason rozmiar i złożyć zamówienie. Zamówienia można również składać za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie.

 

19. Jak sprawdzić czy dany produkt jest dostępny.

Produkty które nie są dostępne w naszym sklepie nie będą mogły dodać się do koszyka

 

20. Jak wybrać odpowiedni rozmiar ?

Przed wyborem zamówienia należy zapoznać się z tabelą rozmiarów i kierować się parametrami z tabeli. Jeżeli macie wątpliwości zachęcam do skontaktowania się z nami przed dokonaniem zakupów.

 

Jeśli nie znaleźliście Państwo odpowiedzi na swoje pytania prosimy o kontakt telefoniczny 609128884 lub przesłanie zapytania na adres sklep@kwella.pl

 

 

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl